29 Μαΐ 2006

"Απαγχονίστηκα : Ι. Ζωή : Έγινε Απώλεια ο Έρωτας για 'Κείνην" - Ν.Ι. Πουλάκος (11/01/06)


Το Σ' Αγαπώ μου ήταν λίγο,
η ανάσα μου καυτή,
η δίψα μου για μοναξιά πολύ,
το θέλω για φυγή μακρινό.

Εγκατέλειψα τη λύτρωση μιας πορείας
όχι μακρινής μήτε πονερής.
Μιας νιότης τρυφερής γεμάτης αγάπη
που ζητούσε το κάτι της στιγμής.

Σε ονειρεύτηκα χθες βράδυ
ήρθες στον ύπνο μου και χαμογέλασες
και με φίλησες απαλά σαν ένα χάδι.
Έτσι από έρωτα, όπως έλεγες.

Αυτόν τον έρωτα που έβλεπα πάντα
στα μάτια σου, ξέρεις εκείνα που λαμπύριζαν.
Και μ' άρεσε αυτό σαν μια μπάντα,
που έπαιζε τραγούδια που ψιθύριζαν.

Oh! baby, ακούω τώρα
τι έκανα; Γιατί;
Πάντα γιατί...

Πλέον αν βρήκες άλλον ν' αγαπήσεις
το καταλαβαίνω και θα πονώ.
Πρόβλημα μου σύγουρα θα πεις και θα γυρίσεις,
έτσι κι αλλιώς το είχες πει κι αυτό.

Το Σ' Αγαπώ μου ήταν λίγο
το ίδιο και ο Έρωτάς μου για σένα.
Τότε τουλάχιστον.. Δικαιολογίες θα σκεφτείς!

Πέρασε η άνοιξε, πάει το καλοκαίρι
σ' άκουσα...
Έφυγε το φθινόπωρο, κυλάει ο χειμώνας
πλησιάζει ο χρόνος...
Μάλλον ζεις, εγώ αργοπεθαίνω..
BANG BANG
I HATE THE GROUND
Εγώ φτιάχνω τη Ζωή μου τελικά...
BANG BANG

Στην Ισμήνη

*Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί "Μελωδία" και "Δίεση" με συντρόφεψαν.