9 Σεπ 2007

Διαβάζοντας Γ.Ι. Μπαμπασάκη : Ω! [Οξύ, 2007]


Ω!
Μα κι όταν η στυγνή Στιγμή
κλεφτά μας αστυνόμευε,
εμείς γιορτάζαμε του έρωτος την τρέλα,
ενδίδαμε στου έρωτος το έλα
(...)
Ω!
Ναι, ξέραμε να ξανοιγόμαστε
με το κόκκινο
αυτοκίνητο
σε δρόμο απάνεμο,
τρώγοντας αχλάδια
και πίνοντας φιλιά
χαμογελώντας τόσο
που τρόμαζαν οι άλλοι.
(...)
Ω!
Με ποιήματα
ανείπωτα
από τον χρόνο ξεγλιστρούσαμε.
Μας χάιδευαν τα φεγγάρια
κι ήταν αιωνιότητα
κάθε στιγμή μαζί Σου.
(...)
Ω!
Πως ξεγελούσαμε
το Νόμο,
Αγαπημένη!
(...)
Ω!
Δική μου
Μούσα μου
Βορινό μου αστέρι
Βροχής Αχτίδα μου
Μαύρε μου Στυλογράφε
Ανόλεθρη Παρτιτούρα μου
Μυστικέ Χάρτη
όλων των Τρελών Διαδρομών μου
(...)
Ω!
Βελούδινη Βασίλισσα
Βαθυκύανων Βυθών
(...)
Ω!
Από τη Μορφή
μέχρι τα Μύχια
Σ' Αγαπώ!

*Τη θεωρώ τη κορυφαία ποιητική συλλογή του Ίκαρου Μπαμπασάκη, έτη φωτός απέχει από τις προηγούμενες πέντε του που τόσο μας συγκίνησαν κι εκείνες. Ακυκλοφόρητη ακόμα, ανάμενεται στα βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις Οξύ μέσα στο φθινόπωρο του 2007. Το επιπρόσθετο πλεονέκτημα αυτής της εκπληκτικής συλλογής, δεν είναι άλλο από το πρωτοπόρο του χαρακτήρα της. Ο Μπαμπασάκης σε συνεργασία με τον φωτογράφο και εικαστικό Πάρι Κούτσικο, έφτιαξαν ένα 175σέλιδο τομίδιο γεμάτο από θαυμάσιες φωτογραφίες, όπου εντός τους παρελαύνουν οι στίχοι του ποιητή. Απλά ονειρικό! Ξεπερνά τη φαντασία μας.. Με λίγη υπομονή θα είναι στα χέρια μας σε λίγο καιρό! Προς το παρόν ξαναδιαβάστε το δελτίο τύπου http://vakxikon.blogspot.com/2007/08/blog-post_31.html.

Διαβάστε για προηγούμενες ποιήσεις του Ίκαρου Μπαμπασάκη :
-Σκοτεινά Τοπία (1985) : http://vakxikon.blogspot.com/2007/08/blog-post.html *Ν.Ι.Π.