17 Σεπ 2007

"Ιωάννα, το Τελευταίο Μικρό Έπος στη Σκιά ενός Μεγάλου Έρωτα" - Ν.Ι.Π. Τ'


Θυμάσαι μουσικές;
Μήπως θυμάσαι ταινίες;
Θέατρα, όπερες, παραστάσεις του δρόμου;
Ταξίδια, βόλτες, ποτά, χορούς;
Γέλια,
ναι..
πολλά γέλια
αγάπη μου!

Τι θες να σου τραγουδήσω;
Υου από Ten Sharp,
ή καλύτερα
Mercy,mercy me από Robert Palmer;
Και εκεί αγκαλιασμένοι
Edith Piaf
για μια ζωή σαν τριαντάφυλλο,
μα και τον μαύρο Σαμ
με το As Time Goes By..
Άκου μωρό μου,
θα δούμε την αγαπημένη μας ταινία,
το 2046,
και θα ακούμε το σάουντρακ συνέχεια.
Θα σου διαβάζω σελίδες
απ' το Τάλγκο του Αλεξάκη
και θα μου εξηγείς
τον ξαφνικό έρωτα της Μπέτυς Λιβανού.
Τον δικό μας
Ξαφνικό Έρωτα
ίσως;

Θα σ' αγαπώ για πάντα
θα μ' αγαπάς για πόσο;

Θα κάνουμε έρωτα
και θα σε κοιτάζω στα μάτια
κι εσύ
θα μου ψιθυρίζεις στο αυτί
πόσο ερεθισμένη είσαι!

Θα συγκεντρώσω
όλα τα βιβλία και τις ταινίες
που μου έχεις χαρίσει.
Θα συγκεντρώσεις
όλα τα ποιήματα και διηγήματα
που σου έχω γράψει.

Θα καθόμαστε στο σαλόνι
το πρωινό στο τραπέζι
εσύ θα παίζεις κιθάρα
και εγώ θα γράφω κείμενα.

Θα ξαπλώνουμε στο κρεβάτι
και θα χανόμαστε!

Θα πάμε για δείπνο
και θα τσακωνόμαστε.

Και μετά στα μπαρ..
Εγώ με τα ιρλανδέζικα ουίσκι μου
και εσύ με τα λευκά κρασιά σου.
Θα κάνουμε πλάκα με τους θαμώνες,
θα μεθύσουμε
και μετά σπίτι
με φίλους.

Θα "φτιαχτούμε" λίγο
για να μείνουμε στον παράδεισο.
Θα κοιμηθούμε αγκαλιά.

Ξημερώνει,
Τελειώνει το όνειρο,
Διαρκεί πάντα λίγο..

Ίσως για έξι μήνες
μια παθιασμένη, άρρωστη
σχέση έρωτα και ζήλιας.

Ίσως για μια μέρα
μια ερωτική, υγρή
σχέση έρωτα και αδιαφορίας..

Και το ταξίδι
συνεχίζεται,
θα συνεχίζεται
και θα συνεχίζεται
για πάντα
για όσο..

Αυτό όμως
είναι
το Τελευταίο Μικρό Έπος
στη Σκιά ενός Μεγάλου Έρωτα,
...
Ιωάννα μου!
*Κατά τη διάρκεια ακούμε τα παρακάτω τραγούδια :