29 Σεπ 2007

"Φωτογραφία της εβδομάδας" - Μιχάλης Γεωργιάδης (24 - 30/09/07)


εξομολόγηση

Η ζωή μου ένας μονόδρομος

Αν κοιτάξω πίσω, βλέπω παρελθόν

φιλίες, ωραίες στιγμές, έρωτες

Γυναίκες που ούτε το πρόσωπο τους θυμάμαι

Και αναπολώ

Αναρωτιέμαι αν μπορώ να ξαναζήσω αυτές τις στιγμές

Αυτούς τους έρωτες που τόσο με πληγώνουν

Τις στιγμές με άφθονη βότκα και καταχρήσεις

Τις γκόμενες και τις καφρίλες

Ο δρόμος της ζωής μου,

Ένα άγχος, μια καταπίεση

Ένα κελί που κλειδώνονται τα όνειρα μου

Και προχωρά προς το άγνωστο

Στο δρόμο που εγώ περπατώ με τα πόδια των άλλων

Θέλω να φύγω από ‘αυτόν’ τον δρόμο

Να πετάξω ψηλά

Σαν έναν Άγγελο που με τη γαλήνια όψη του

ακουμπά τον ουρανό

Μέχρι ποτέ άραγε θα περπατώ;

θα ηθέλα να ευχαριστήσω τον φίλο μου Νέστορα που μου έδωσε την ευκαιρία να εκφράσω μέσα από το blog "Βακχικόν" ενα αλλο είδος τέχνης, τη φωτογραφία. Έτσι κάθε εβδομάδα θα κάνω δημοσίευση φωτογραφιών μαζί με κάποια σχόλια. Γι' αυτή την εβδομάδα δημοσιεύω μερικούς, δικούς μου στίχους, μια προσωπική εξομολόγηση, ένα ποίημα...